Přeskočte navigaci

Dodání a vrácení zboží

Doručení:

Vaše objednávka bude vyřízena v předpokladáném termínu dodání (a případně v časovém rozmezí)  uvedeném v potvrzení o odeslání, pokud nedojde k události, kterou nemůžeme ovlivnit. Obvykle se jedná 5 - 7 pracovních dní, pokud objednávku zadáte před 14:00 SEČ. Pokud nebudeme schopni dodržet předpokládané datum dodání z důvodu události, kterou nemůžeme ovlivnit, budeme Vás kontaktovat s upraveným předpokládaným datem dodání. 

Doprava na obejdnávky nad 599 Kč je zcela zdarma. Pro objednávky nižší než 599 Kč stojí dopravné 145 Kč a je započítáváno v posledním kroku nákupu.

Dodání zboží na dobírku:

Přijímáme pouze platby v hotovosti (v místní měně) při dodání, nikoliv kartou při dodání.

Objednávky podané na dobírku budou odeslány prostřednictvím našeho partnerského dopravce UPS.

Od společnosti UPS obdržíte e-mail, ve kterém budete informováni o navrhovaném časovém rozmezí doručení.

Pokud vám časový interval nevyhovuje, kontaktujte UPS a informujte je o naplánování jiného termínu.

V případě neúspěšného doručení (tj. nikdo není doma, aby objednávku převzal / není k dispozici hotovost k provedení platby) - provedeme další 2 pokusy, po kterých bude objednávka zrušena.

Částka objednávky musí být uhrazena v plné výši před převzetím zásilky a podpisem dodacího listu. Balíček lze otevřít až poté, co zákazník uhradí cenu zakoupených produktů v plné výši. Na vlastní riziko můžete pověřit někoho jiného, aby za vás zaplatil za převzetí Výrobku (Výrobků) na určené adrese.

Hranice hodnoty objednávky pro objednávku na dobírku je min. hodnota objednávky 7500 Kč až max. hodnota objednávky 25000 Kč.


Zrušení:

Pokud jste úspěšně zadali objednávku a rozmysleli jste si to, jednoduše odmítněte její doručení. Na vrácení zboží máte až 30 dní, ujistěte se prosím, že přístroj vracíte v původním obalu.


Vrácení:

Pokud jste přístroj obdrželi, ale rozmysleli jste si to, můžete ho do 30 dnů vrátit.   Ujistěte se prosím, že přístroj vracíte v původním obalu a přiložte k němu veškeré příslušenství, které bylo součástí vaší objednávky.

Kontaktujte náš zákaznický servis a oznamte, že chcete zakoupené zboží vrátit. Naši agenti vám zdarma zašlou štítek pro vrácení zboží.

Etiketu pro vrácení vytiskněte a nalepte na vnější stranu krabice a přiložte k ní potvrzení o vrácení, které jste obdrželi.  Vrácený výrobek odevzdejte na kterémkoli sběrném místě DHL.

Pokud již nemáte etiketu pro vrácení, kontaktujte prosím náš tým zákaznického servisu prostřednictvím Whatsapp, který Vám může vystavit novou etiketu pro vrácení.


Dobírka:

Pokud si přejete vrátit objednávku zakoupenou na dobírku, postupujte podle níže uvedených kroků:

Kontaktujte zákaznický servis prostřednictvím WhatsApp nebo chatu a požádejte o štítek se zpáteční adresou.

Použijte štítek pro vrácení zásilky, který sdílí pracovník zákaznického servisu na původním balíčku.

Vraťte výrobek na nejbližší místo DHL.

Jakmile bude vrácený výrobek přijat - náš pracovník zákaznického servisu se s vámi spojí, aby získal vaše bankovní údaje (číslo účtu, IBAN, BIC/SWIFT kód), kam bude vrácená částka převedena.

Pokud se s vámi nemůžeme spojit telefonicky, zašleme vám e-mail na e-mailovou adresu uvedenou při objednávce a požádáme vás, abyste se s námi spojili telefonicky a poskytli nám údaje o vašem bankovním účtu pro vystavení vratky.

Máme zabezpečený mechanismus pro zpracování bankovních údajů zákazníka, abychom zajistili, že nedojde k podvodu / narušení bezpečnosti údajů.

Obdržíte e-mail s potvrzením bankovních údajů. Pokud bankovní údaje v e-mailu nejsou správné, kontaktujte prosím pracovníka zákaznického servisu, aby údaje opravil.

Vrácení peněz může trvat až 14 dní od okamžiku, kdy společnost Dyson výrobek obdržela.


Výměna:

Pokud si myslíte, že jste zakoupili špatný výrobek, kontaktujte prosím náš zákaznický servis prostřednictvím Whatsapp a jeden z našich odborníků s vámi rád probere možnosti výměny.


Záruka:

Zařízení Dyson jsou konstruována pro nepřetržitý vysoký výkon. Pokud je zařízení Dyson používáno způsobem, pro který je určeno, a během dvouleté záruční doby se porouchá, je naší povinností ho opravit nebo vyměnit. Existují však určité okolnosti, kdy se záruka Dyson na opravu nebo výměnu stroje nevztahuje. Více informací naleznete zde.